środa, 8 kwietnia 2009

Wywiad z Justyna-96

E:Jakie jest twoje największe marzenie na stardollu?

J:Oczywiście Bycie CoveGirl.;) Chciałabym być popularna i bogata na stardollu.Ale to tylko marzenie,bo wątpię by się spełniło.

E:Aha.Jak Ja.Jaki jest twój najwygodniejszy komplet ciuchów na stardollu?

J:Nie wiem...nie mam swojego najwygodniejszego i najulubieńszego.Po prostu zakładam to,co do mnie pasuje.

E: Rozumiem.Czy twoja MeDoll jest podobna Do Ciebie,w realu?

J:Nie,wcale. Na stardollu mam różne style,a w realnym świecie tylko jeden.

E: Właśnie,skoro masz różne style na stardollu,jak mi odpowiedziałaś,wymień jeden.

J:Jak już mówiłam, mój styl na stardollu jest zmienny.Raz taki,raz zupełnie inny.Nie mam konkretnego.

E: Aha.Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania.

J:Ja równie dziękuję :)

1 komentarz:

Justyna-96 pisze...

He, he, miło się rozmawiało :).