środa, 14 października 2009

Metamorfoza Nataleczki88

po
Przed
Nataleczko.Przed metamorfozą miałaś czarny warkocz(on jest śliczny ale trochę mi się już nudził ;d)jasne usta,sztuczne rzęsy,2 cienie oraz fajowe kolczyki(!) I wyglądałaś super.Aż szkoda mi było zmazywać makijaż.ale to szczegóły ;D.Zmieniłam ci fryzurę-nie że ja ją mam tylko po prostu..hm..nie wyglądasz w niej źle.Masz dużo farb do włosów i przyznam się-chciałam którąś użyć ale jakoś się rozmyśliłam ;DD Założyłam Ci sztuczne rzęsy(te same co miałaś przed) i też dałam dwa cienie tylko w innych kolorach ;DMasz też założone na włosy okularki i kolczyki :D.Prawie zapomniałabym pomalować usta,więc pomalowałam ci je na kolor różowaty.(masz fajne szminki z Sephory,szkoda że ich nie kupiłam ;c)I co? podoba się? bo mi baaardzooo :D:D

1 komentarz:

Molly... pisze...

o wiele lepiej przed!!!