sobota, 21 listopada 2009

Ocenanie MeDoll.


to 2 raz,kiedy oceniam MeDoll.No więc do roboty :D
Modelka nr.1.Gdybym miała oceniać jako odwiedziny,wzięłabym 2,5.Nudne.Bardzo.Fryzura i jej kolor jest dobry,ale przydałby się tu makijaż.Oj,bardzo... . Komplet ten jest jak powiedziałam,przenudzony.na Catvalku można go zobaczyć raz na 3 modelki.Więc jestem na nie.
Modelka nr.2. Nowa sukienka,buty, kokardka,bluzka.Nie jest źle,ale jednak.Fryzura sprawia,że MeDoll wygląda na starą.Plus kolor skóry.Jestem znowu na NIE.
modelka nr 3. Spódnica z HB plus dopasowana czarna bluzka jest idealna!Mam małe minusy co do koloru i samej fryzury tej MeDoll,ale tylko to jest źle.No,buty.Strój jest raczej elegancki,więc buty z Kohl's nie za bardzo.Bardziej by były eleganckie,na obcasie.Na Sd od takich się roi ;D.Ale jestem na TAK.
Podsumowanie: najlepsza MeDoll to nr.3. Potem,jak już,jest nr 2,a za nią nr.1. Oczywiście to tylko moje zdanie i opinia. ;d.

Brak komentarzy: