poniedziałek, 31 maja 2010

Ciekawe projekty ze SB



Postanowiłam znowu poszperać w SB, ale tym razem po to, by znaleźć projekty uczestniczek.
1. Pierwszy projekt to czarna bluzka, która przedstawia oczywiście Okładkę książki S. Meyer, a właściwie, jak wiecie, Przed Świtem. (4 część sagi) Czyli czarno-biała plansza i dwa pionki: Jeden biały, a dalej czerwony. Gdybym mogła ocenić tą bluzkę w skali do pięciu, wzięłabym cztery. Fajnie jest zrobiony ten projekt, jednak jest sporo projektów ze Zmierzchu. Trochę zanudza.
2. Druga, niebieska bluzka, przedstawia zająca, który trzyma kwiatka. Może i dla kogoś wydaje się to nudne, ale jak dla mnie jest to bardzo fajnie zrobione. Jest porządek, nie ma bałaganu. (5/5)
3. Misiek na różowatym tle wygląda nawet ładnie. Jednak mi, po pierwsze, nie podoba mi się ten krój bluzki. No i widać na dole ucho następnego miśka..Ale pomysłowo. (4/5)
4. Niebieska sukienka z twarzą nie jest zła. Na pierwszy rzut oka myśli się, że jest to zwykła, nudna sukienka. Ale jednak mi się spodobała. Fajnie zostały zrobione rumieńce, oczy i ogółem twarz. Tylko co to jest to coś czerwone? (3/5)
5. Sukienka z Hello Kitty jest boska. Bardzo ładnie zrobione zostało też tło- Często jest tylko jeden kolor, a tutaj dodane też są kółka, ciemniejsze od tła. Super! (5+/5)
6. I czarna sukienka z Hello Kitty- Kotka ładnie jest zrobiona, ale ma się wrażenie, że całość jest smutna. (4/5)

PODSUMOWANIE:

Najlepiej sprawiła się różowa sukienka z Hello Kitty. (Numer 5) A najgorzej wyszła, niestety, ta niebieska sukienka. No cóż, ale wygląda na lekko niedopracowaną. Uwaga! Nie trzeba być też nie wiadomo jak bogatym, by sprawić sobie te ciuchy. No, oprócz tych dwóch. Ale bez przesady, bo zdarzały się okropne projekty po 100 sd.

Brak komentarzy: