niedziela, 25 kwietnia 2010

Streszczenie.

Okej.W związku z tym, że mam trochę informacji, zrobię Małe Streszczenie, tak jak już raz zrobiłam. :)

1.W magazynie jest już kolekcja HB na maj. Oczywiście powiem o tym więcej w osobnym poście.Ale poważnie, są extra.
2.Wyprzedaż!Taa, niby nic takiego. A jednak, stardoll widząc te marudzenia wypisanych w wiadomościach i postach, wziął, chodź jeszcze nie do końca, sprawy w swoje ręce.Wyprzedaż dotyczy też kolekcję DKNY.A to oznacza też, że szykuje się nam nowa kolekcja. Szkoda tylko tych dziewczyn, co nie zaczekały na wyprzedaż i kupiły wszystkie ciuchy za kosmiczne ceny. Na szczęście ja mam kolekcję kupioną z wyprzedaży :D.
3.Nareszcie ktoś wziął sprawy postów w magazynie w swoje ręce. Zawsze wszyscy (no okej, prawie.)pisali i nudzili wywiadami ze "sławnymi" osobami. Rzeczywiście, gabisia9 ma fajny apartament i wgl, ale jest popularna tylko dla Polskiego stardolla. A te wywiady z dawnymi CG są nudne i pytane dziewczyny normalnie się tylko lansują. Masakra... A posty KUBAWIKI97 Są świetne.
4.Zagrożony gatunek na kwiecień? Okapi, czyli krewny żyrafy. W magazynie w dziale "Zwierzęta" jest lista miesięcznych, zagrożonych gatunków. Można się wpisać, a post, który napiszemy, będzie wysłany do StarBloga, a jeśli jesteśmy połączeni z Twitterem wyślą to i tam. Bardzo dobrze, że Stardoll myśli też i o zwierzętach.

Zrobiłam też listę HOT or NOT ze stardolla.

1.Chcesz być CG? Godzinne spamowanie w wiadomościach transmitowanych VOTE ME VOTE ME są całkowicie NOT. Lepiej być HOT, czyli sprawiedliwą dziewczyną, która mimo, że chce być CG, odwiedza dużo osób i robi niespodziankę-jest na okładce magazynu. Fakt, bardzo wkurzające jest to, że większość bierze zły przykład. Ale cóż, chyba nie chcesz, jak większość CG, być kojarzona z niesprawiedliwością? Ale to moje zdanie, bo sama nie raz spamowałam. Mój wielki błąd. xd
2.NOT, NOT jeszcze raz NOT- Zazdrość a co za tym idzie?- Kradzież kont, wyzywanie i plotkowanie.A HOT to oczywiście zamiast wyzywać, powiedzieć komuś że ma ładny apartament i (ciężko) zapracować na swoje bóstwo. Napiszesz coś miłego? Inni się odwdzięczą. Szkoda tylko, że do niektórych to nie dociera.
3.ORTOGRAFIA-BRAK. NOT. Raz weszłam na jedno konto. A w albumie: Buty mieśionca. Masakra total. Masz wątpliwości co do błędu? Albo zajrzysz w słownik (HOT), albo się ośmieszysz. Albo w ogóle tego nie napiszesz.
4.Kopiowanie stylu, czyli maksymalnie not. Nie dość, że masz przezwisko złodziejka, to jeszcze wszyscy tracą do ciebie zaufanie. Lepiej być HOT i wyznaczać swój styl. Ale NOT tez jest to, że ktoś ma takie same spodnie jak ty, i to oczywiście jest już złodziejka. Chyba nie trzeba tego komentować.

Brak komentarzy: