czwartek, 8 kwietnia 2010

Stylizacje


Zrobiłam 3 stylizacje na swojej doll w starplazie.Niestety, nie mogłam zmienić fryzur. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Spokojnie możecie "kopiować" te komplety.

1.Znalazłam fajne legginsy, brązowe w panterkę. Do tego oczywiście super trampki, które są bardzo popularne na stardollu ;d. Pod spodem bluzki z motylem podłożyłam popularny top.A do tego makijaż-tusz w roli głównej, epizody to oczywiście niebieski cień i różowa pomadka. Całość doll wychodzi na wyluzowaną dziewczynę.
2.Komplet łatwy, elegancki. Nowa sukienka jest idealna, a rajstopy z Miss Sixty super się wyznaczają.A buty czarno-białe na obcasie plus pasemka na włosach i makijaż na twarzy wygląda nieźle.
3.A to komplet na zakupy.Niebieska tunika z Pauliny Porizkovej plus szare spodnie są fajnym kompletem. Podoba mi się dopasowana chusta z DKNY, buty czarne na obcasie i torba.Makijaż raczej bez szaleństwa .

To tyle z moich stylizacji. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Aha, jeszcze coś. Proszę głosować na najfajniejszą, najładniejszą stylizacje z tych trzech.

Brak komentarzy: