sobota, 26 czerwca 2010

JEJU.!!!




Tak się wkurzyłam, że postanowiłam pokazać te dwa tematy, oczywiście o tym całym durnym EMO. Jeszcze dalej jakieś na ten temat posty były, ale nie miałam już siły ich szukać. Przepraszam za wyrażenie, ale w tym magazynie zaczynają pisać zupełne puste dziewczyny!
Oczywiście wykluczam dużo osób, takie jak Korovelka, AnnDoll88, Lika__90, dudaczek, XD Lenka XP i jeszcze więcej. Te osoby robią fajne, oryginalne tematy! A nie ciągle emo-sremo. Szału dostać można! LUDZIE! Albo piszcie w tym magazynie jakieś sensowne rzeczy albo z tego zrezygnujcie!!!!!! Ile można tego czytać?!

P.S. ONAZELKO!! Kontynuuj szkołę rysowania :/

2 komentarze:

Nicks pisze...

EMO ci cie nie podoba to mi cie żal dziecko bo emo jest sweet

Ewanilla pisze...

żal mówią takie dzieci jak ty. A poza tym, nie napisałam, że emo mi się nie podoba, tylko, że ciągle w magazynie piszą o tym samym. Czytanie.