piątek, 2 lipca 2010

Metamorfoza Alexyna98



Przed metamorfozą: Włosy Alexyny98 były krótkie, jak i po. Jednak nie podoba mi się ta fryzura, więc punkt niżej. Kolejna osoba z kosmetykami z luxe - I ten kolor, który ma, jest ładny. Mówię o cieniu oczu z Luxe. Tylko jakoś mi się jeszcze ten nos odsłania. I nie lubię tych ust. Kojarzą mi się z plastikiem.
Po metamorfozie: Niestety, nie mogłam zmienić nosa i ust, no szkoda. Ale co do ust, zrezygnowałam z pomadki z Luxe i wzięłam zwykłą różową z DOT. Leciutko przejechałam tym z Luxe, przyznaje się. Co do cieni, podkreśliłam oczy czarną kredką i pomalowałam rzęsy czarnym tuszem. Cień cały jest zwykły, fioletowy, jednak niżej jest z Luxe. Znowu dodałam pieprzyk jak w poprzedniej metamorfozie, kolczyki i zmieniłam fryzurę. Też na krótką, a końcówki są pomalowane na różowo.

Brak komentarzy: