poniedziałek, 26 lipca 2010

Stylizacja


Chcę wam zaprezentować kolejną stylizację, jest to mój projekt, który podchodzi do elegancji.
Stworzyłam stylizację elegancką. Może od góry. Brwi pokolorowane są na trzy kolory, a mianowicie na niebieski, oliwkowy i pomarańczowy. Dokładniejsze kolory mamy na półce. Usta są pomalowane szarą pomadką, żółtym różem,oczy eyelinerem i tuszem do rzęs. Dodałam trochę cięższe biżuterie takie jak te kolczyki i bransoletki. Pod samym spodem jest beżowe body, rajstopy w panterkę, spódniczka i kamizelka, na to pasek. A buty? Beżowe ze sznurówką. Myślę, że to mi się udało. Cena nie jest bardzo przyjazna, no ale cóż. Ceny na Stardoll idą ciągle w górę, użytkownicy mimo, że wysyłają do admina skargi na ten temat, nic nie maleje, chyba że na wyprzedażach. A wyprzedaże już czas zacząć! W takich sklepach jak Stardoll, niektóre ciuchy są powiązane z wyprzedażą.
UWAGA: Cena według tego wszystkiego wynosi 89 sd, jednak może być jeszcze wyższa, bo wstąpił jakiś błąd, i niektóre ciuchy, które już mam i współgrają w tej stylizacji, nie zostały dodane.

Brak komentarzy: