poniedziałek, 5 lipca 2010

Ocena konta - martynka97_k





Dostałam zgłoszenie do oceny kont od martynki97_k. Biorę się do pracy.

1. PREZENTACJA

Nagłówek jest, zainteresowanie wraz z hobby także. Można by było to jeszcze bardziej rozwinąć, ale ogółem jest ok. Dobrze, że zdjęcia są po tekście. Tekst, jak tu jest, powinien być najpierw. Napis "pozdrawiam serdecznie" też mógłby by być od razu po tekście, ale w gruncie rzeczy jest dobrze. Ocena:
7.10

2. POKÓJ I CIUCHY MEDOLL

Penthouse. Penthouse dobrze wygląda jako miejsce do wypoczynku. Albo jako sypialnia. Ale nie, jako garderoba. Fotel, rośliny, firanki, dobry wystrój i inne rzeczy - tak! Ale nie ciuchy. A tego dywanu w praktyce nie widać. Wybacz, ale to wygląda tak, jakby to kupowało by się na siłę. Ale balkon jest ok, chodź trochę za pusto. Aha, jeszcze strój. No to strój był tutaj już wyświetlany, więc moje zdanie jest znane: jest OK.

6,5/10

3. MEDOLL

No cóż. Miało być elegancko no i może jakoś tam na swój sposób jest, ale wyszło nudno. Żadnego koloru, nic zupełnie. Brąz, brąz. I jakiś tam beż na kolczykach. Brakuje tutaj jakiegoś pazura. Ale zrobię metamorfozę potem.

OGÓŁEM:
Jest fajnie. Prezentacja zaliczona, Medoll, niestety, jak powiedziałam, nudnawa. Zrobię metamorfozę. A apartament? Jak wspomniałam, Penthouse to raczej nie jest miejsce na ciuchy, tylko na wypoczynek.
Całość oceny: 7,5/10

Brak komentarzy: